باید بگوییم در زمینهی بازاریابی محتوا رقابت سختی پیش رو دارید: بر اساس مؤسسهی بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute) در سال ۲۰۱۸ میلادی، موفقترین کسب و کارهای B2B 1بیش از ۴۰ درصد از بودجهی خود را صرف بازاریابی محتوایی کرده اند که این میزان نسبت به سال ۲۰۱۷ میلادی یک درصد افزایش داشته است. اولین قدم برای موفقیت، داشتن برنامهی بازاریابی هوشمندانه و قوی است.
20 غذای جانبی مخصوص در هر وعده
10 بهترین صبحانه کریسمس قبل از ظهر برای یک تعداد زیادی از مهمانان تعطیلات
12 دستورالعمل سالمون با بالاترین میزان آماده در 30 دقیقه یا کمتر